Steun NEMO

Club voor Nieuwsgierige Mensen

Word lid van de Club voor Nieuwsgierige Mensen en draag bij aan de missie van NEMO. Samen maken we Nederland nieuwsgierig voor de toekomst!

Wetenschap en het vinden van technologische oplossingen zijn belangrijker dan ooit. NEMO wil een bijdrage leveren aan een samenleving die antwoorden weet te vinden op de uitdagingen die voor ons liggen. Daarvoor is jouw steun heel waardevol.

Jouw bijdrage komt ten goede aan de ontwikkeling van (educatieve) programma's en activiteiten in het museum en daarbuiten. Zo maken we met steun van de Club bijvoorbeeld nieuwe tentoonstellingen, talentontwikkelingsprogramma's en artikelen op het journalistiek platform NEMOKennislink.nl. Dankzij de Club maken we ook nieuwe ambities mogelijk zoals avondopenstellingen, activiteiten voor volwassenen en communities en de vergroening van het dakplein in 2025.

Nieuwsgierig?

Als lid van de Club lever je een bijdrage aan NEMO én ontwikkel je je eigen nieuwsgierigheid. Leden van de Club krijgen daarom speciale toegang tot openingen, bijeenkomsten en acties.

• Je ontvangt de nieuwsbrief met programma's van NEMO en activiteiten voor de Club voor Nieuwsgierige Mensen
  • Speciale toegang tot openingen, bijeenkomsten, rondleidingen en acties
  • 10% korting in de NEMO-shop (excl. boeken)
  • 10% korting in het Museumrestaurant en het Museumcafé

Jouw lidmaatschap

Als lid van de Club voor Nieuwsgierige Mensen steun je NEMO met een bijdrage van € 40,- per jaar. Na aanmelding ben je direct lid van de Club en kun je gebruik maken van de voordelen. Je lidmaatschap wordt na 12 maanden automatisch verlengd. De kosten worden jaarlijks van je rekening afgeschreven.

Wil je tussentijds opzeggen? Dat kan natuurlijk altijd. Lees hieronder hoe je dat doet.

1. Log in op je persoonlijke account
  2. Ga naar de pagina "passen"
  3. Selecteer "uitzetten" bij automatisch verlengen
  4. Je lidmaatschap loopt nu automatisch af op de verloopdatum. De verloopdatum vind je in je account op de pagina "passen"

Meer doen?

Wil je meer geven? Steun ons dan met een extra financiële bijdrage. Elke bijdrage, groot of klein, is van harte welkom en steekt ons een hart onder de riem. Je bijdrage komt volledig ten goede aan de ontwikkeling van onze programma’s.

Je kunt je donatie o.v.v. 'Donatie NEMO' overschrijven naar IBAN NL95INGB0679557709 ten name van NEMO Science Museum.

NEMO heeft een ANBI-status. Steun je ons dan krijg je daarbij belastingvoordeel. Voor Algemeen nut beogende instellingen (ANBI’s) zijn er regelingen opgenomen voor de giftenaftrek in de inkomsten- en vennootschapsbelasting. Belastingvrijstellingen in de schenk- en erfbelasting en een teruggaveregeling voor de energiebelasting. Als ANBI is NEMO verplicht om u van informatie te voorzien over het functioneren van de organisatie. Deze vindt u op de website van ANBI.

Vragen?

Heb je vragen of opmerkingen over de Club voor Nieuwsgierige Mensen of je lidmaatschap? Neem dan contact met ons op via 020 531 3225 of relaties@e-nemo.nl.