NEMO tijdelijk gesloten

NEMO Science Museum is t/m 25 januari 2022 gesloten. NEMO volgt hiermee de landelijke maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus op. Houd de website in de gaten voor de laatste informatie.

Veelgestelde vragen

1. Is NEMO Science Museum open?

NEMO is gesloten. NEMO volgt hiermee de landelijke maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus op.

2. Wanneer gaat NEMO weer open?

Vooralsnog geldt dat NEMO gesloten is t/m 25 januari 2022. We hopen je snel weer te mogen ontvangen.

3. Ik heb al een ticket gekocht. Krijg ik geld terug?

Als je voor de periode t/m 25 januari 2022 een of meerdere tickets hebt gekocht, dan wordt deze bestelling geannuleerd. Het aankoopbedrag van de tickets wordt binnen 6 weken automatisch geretourneerd.

4. Is het dakplein van NEMO wel open?

Het dakplein van NEMO is ook t/m 25 januari gesloten voor publiek.

5. Kan ik wel producten bestellen in de webshop?

Ja, dat kan. Neem een kijkje in de webshop van NEMO.

Thuis proefjes en experimenten doen

Op de website van NEMO vind je leuke proefjes en experimenten. Maak bijvoorbeeld een kettingreactie, haal energie uit citroenen en speel met optisch bedrog.